۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

دیانای من بدنیا آمد

خدا رو شکر که هم دخترم هم شهره عزیزم سالم و سلامت هستند
وقتی برای اولین بار دیدمش ناخودآگاه اشک تو چشمام جمع شد
دختری زیبا ، سرحال و تپلی

From Diana BirthDay


دخترم سفید مثل بلور هست چشمای خوشگلشم روشن تر از آسمانه ولی همش خوابه

From Diana BirthDay


مامانش هم سالم و سلامت در کنارش خوابیده

From Diana BirthDay


اینم من و دختر خوشگلم

From Diana BirthDay


هر دو تا مادربزرگ ها هم خیلی امروز زحمت کشیدند از هر دو آنها متشکرم و امیدوارم همیشه سالم و در کنار ما باشند

From Diana BirthDay

۴ نظر:

  1. سلام نوه عزیزم
    واقعاٌ دنیای مارا زیبا کردی من تاکنون کودکی به زیبائی توندیدم تولدت مبارک باشد انشااله زیر سایه خداوند همیشه سالم وتندرست باشی
    ای (هدیه خدا)

    پاسخحذف
  2. مبارکه،ماشاالله خیلی ناز و خوشگله
    درسته که تازه دردسر شروع میشه و از امشب دیگه خواب راحت بر بابا و مامانش حروم خواهد شد وباباش بر خلاف الان آرزو خواهد کرد که ای کاش بخوابه
    ولی خدائیش بچه نمک زندگیه
    از خداوند برای دایانای کوچولوومادر و پدرش آرزوی سلامتی میکنم

    پاسخحذف
  3. سلام گله عمو
    خوش اومدی . قشنگترین و بزرگترین آرزوهارو برات دارم.
    از صمیمه قلب دو ست دارم .امیدوارم عمو و دوست خوبی واست باشم.

    پاسخحذف
  4. سلام قدم نو رسيده تون مبارك! شهره جون خدا براتون نگهش داره خيلي ناز نازيه:* (1 ماچ آبدارش كن)
    هميشه شاد باشي، شاديتون مبارك

    پاسخحذف